Wjazd na Monte Grappa podczas Giro 2010

Sobota, 29 stycznia 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Trening

Dawno nie jeździłem, więc dziś było dość ciężko ale udało mi się pokręcić ponad 30 minut. Pedałowałem z kolarzami podczas kolejnego etapu Giro 2010 - tym razem etap 14 Ferrara – Asolo a podjazdem pod Monte Grappa, dziś wyjechałem na górę a jutro zamierzam pokręcić na zjazdach do mety na tym samym etapie. Na Monte Grappa (premia górka I kategorii) prowadziła czwórka Nibali, Basso, Scarponi, Evans. Wcześnie świetną pracę wykonał Sylwester Szmyd, który dyktując tempo na podjeździe pogubił wielu rywali, na 4 km przed końcem podjazdu zaatakował Nibali i Basso i wspomniana wcześniej czwórka odjechała. Warto wspomnieć, że główni faworyci Giro musieli odrabiać starty, które ponieśli puszczając kilka dni wcześniej ucieczkę, która dojechała 8 minut przed nimi. Na Monte Grappa lider - Richi Porte tracił do grupy prowadzonej przez Nibaliego już prawie 3 minuty.

Jutro zjazd z Monte Grappa, ale ja będę kręcił jak zwykle mocno:)

Aha naprawili mi pulsometr, przez prawie cały czas trzymałem się w pulsie treningowym, tylko minut na początku była poniżej 124, średnio wyszło całkiem nieźle 140